Nedeľný politický obed alebo pozor kamera

31. októbra 2021, pistikpistik, Politika

Tento týždeň je nový v tom, že keď browsujete, tak vám vyskakujú reklamy s ponukami chát, potom ak máte zmluvu s BONULom, tak je asi rozumné s nimi prehodnotiť spoluprácu, lebo je ostuda, že šéf obrovskej strážnej služby sa nechá natočiť. Alebo je to nejaká zvláštna zákulisná hra, ktorú momentálne nechápeme. Tiež mi nepríde správne, že to ušlo na verejnosť, keď sa už hráme na tú právnu demokraciu, ale zas keď je to vonku, tak to možno niektorým otvorí oči. A pán Blaha stráca príčetnosť. Neuveriteľné, že z člena kedysi celkom schopnej (na slovenské pomery) black metalovej kapely ETHEREAL PANDEMONIUM (https://www.metal-archives.com/bands/Ethereal_Pandemonium/11536) /hráč na klávesy Rhaa/, že sa z neho stane radikálny neomarxista, ktorý stráca zmysel pre realitu. Mám od nich originál kazetu „A Winter Solstice Eve“, som zvedavý, či by mi ju podpísal, niekedy skúsim.

V politike: Pán premiér klasické frázy a obligátne odpovede, alebo skôr monológy, ale o tých dezolátoch v predajniach musím súhlasiť. Ja osobne by som troška tým policajtom dal viac právomocí, až tí dezoláti neotravujú normálnych ľudí a hlavne pani predavačky, aj zdravotnícky personál. Ak by prišla nu-li-tná, či več-ný ví-ťaz, že zho-ďte rú-ška, tak na rúško je opora v zákone 355/2007, tak nechápem, čo večný víťaz neustále trepe. Paní Porubänová i pán Lenč také normálne zhodnotenie stavu spoločnosti.

O 5 minút 12: Predtočená hodina s pánom Šutaj-Eštókom a pánom Vetrákom o chate, minciach, slanine. Vlastne nič, čo sme už nepočuli. Akurát pán Šutaj-Eštók mám pocit, že je stále členom SMERu a pán Vetrák, na to že je členom OĽANO, je celkom pokojný a v pohode.

Na telo: Ja vlastne koalíciu nemusím, a pána premi… teda na papieri ministra financií nemusím vôbec, až na niektoré drobnosti v, a niektorých zo SAS, a aj teraz v niečom musím s paní Cigánikovou súhlasiť, ale keď toto niekde poviete, tak vás idú kameňovať a hovoriť o politikoch to najhoršie, čo sa dá, ale to je to slovenské miluj blížneho svojho. Avšak, dnes pán Šutaj-Eštók predviedol dosť brutálny populizmus. Aj keby sa bavili o problematike moru ošípaných a následných stratách chovateľov alebo o technických výpadkoch v určitom informačnom systéme, on začne „ale je drahá elektrika, vysoké ceny zeleniny, dvadsiaty ôsmy dôchodok“, mali dvanásť rokov na to, aby dôchodkov bolo dvanásť v roku, ale poriadnych. Dnes aj pán Šípoš vyzeral pri ňom normálne a to je čo už povedať.

Dnes nič moc, tak teda stručne. Uvidíme, čo nové prinesú nové časti reality show „Chata“.