Ako to bolo vlastne s tými drakmi?

30. marca 2022, pistikpistik, Film

Je ohlásený začiatok. Kedysi boli draci normálni a vládni iní. Kráľ bol šialený a čo to naznačil tento epický príbeh, ako to vlastne bolo s Kráľokatom. Tento teaser už čosi naznačil.

Dej sa bude odohrávať pred Príbehom ohňa a ľadu. Rod Tangearyenov. A oveľa viac drakov. Nikdy som nepochopil, prečo tento seriál mal taký úspech, až kým som nezhliadol prvú sériu a už sa nedalo. Ak by sa dal nejako charakterizovať, tak napríklad touto scénou, ktorá ho celkom charakterizuje a je jedna z najlepších.

Aj keď záver nedopadol podľa mojich predstáv, som zvedavý ako to vlastne s tými drakmi bolo. Ono celé Hra o tróny nie je jeden príbeh, ale príbehy rôznych komplikovaných postáv, ktoré tvoria mozaiku jednej etapy jedného sveta. Viem, že všetci sa tešia na Dračí rod, ale ja som zvedavý na rod Lannister. Mali by natočiť aj príbeh Cersei a Jaimeho. Prečo? Pretože Kráľovná je iba jedna.

Každopádne sa tešíme, pretože kvalita je zaručená a seriál opäť bude písať dejiny kinematografie.