Založ si blog

vICTIM oF cHANGES v podaní chicago school of rock

Minule som pozeral na kapely, ktoré prerobili nejaké songy od Judas Priest a vyskočilo mi toto pozoruhodné video týchto sympatických deciek.

Chicago School Of Rock čo som vypátral je hudobná škola s orientáciou na rock a pripravuje tak mladé talenty na hudobnú kariéru. No a tento song sa im mimoriadne vydaril. Ja ho v originály až tak moc nemusím, ono všeobecne prvé dva albumy Priestov mi až tak moc nesedia. Nie sú zlé, len je to príliš blues rock a úplne som sa v nich nenašiel. Avšak v podaní týchto mladých muzikantov dostal nový rozmer a očividne ich to bavilo. Celkovo prekvapivý výber songu, vlastne aj kapely a sumárum samotné prevedenie je super. Fakt super videjko týchto mladých šikovných hudobníkov.

Svérázy

29.05.2024

Tieto filmy som videl pred desiatimi rokmi a aj poznámky sú písane pred tými desiatimi rokmi. Štyri svojrázne filmy, ktoré bavili. Bez pátosu, hrdinstva a hlavne bez politiky. O kamarátstve, meditácii a chvíľami šialenom pití. Mhmm, civilizácia /Svéráz národního lovu, 1995/Film, ktorý môžu použiť ako vysvetlenie notorici i abstinenti, prečo pijú resp. nepijú. [...]

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Libanon, izrael

Izraelský útok zabil vysokopostaveného veliteľa Hizballáhu

03.07.2024 19:05

Hizballáh uviedol, že v reakcii na zabitie Násira vystrelili rakety na veliteľstvo izraelskej armády aj na leteckú základňu.

ústavný súd

Ústavný súd zrušil len malú časť zmien v trestnom práve. Verdikt padol po vyše štyroch mesiacoch

03.07.2024 18:18, aktualizované: 18:40

Pozastavené časti sa týkajú znižovania trestných sadzieb a skracovania premlčacích lehôt za niektoré trestné činy.

Jennie Carignanová

Kanadskú armádu po prvý raz povedie žena. Trudeau vyzdvihol jej kvality a vodcovstvo

03.07.2024 16:53

Pôsobila ako veliteľka vojenskej misie v Afganistane, Bosne a Hercegovine, Iraku a Sýrii.

seniorka, podvod

Slovensko zaplavili podvodné telefonáty v mene polície. Čo robiť v prípade prijatia hovoru?

03.07.2024 16:16

Prezrite si konkrétne telefónne čísla podvodníkov.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 124614x
Priemerná čítanosť článkov: 1618x

Autor blogu