Založ si blog

Archív: september, 2023

Veci, ktoré sú kvalitné, sa vysvetľujú samé

Pred nedávnom som objavil na kytary.cz rozhovor s jazzmanom Rudym Linkom a ten bol nesmierne pútavý a inšpiratívny. Tak som si vypočul aj nejaké iné a nesklamal som sa. Na začiatok musím povedať, že jazz som nikdy nepochopil a asi by som si ho doma nedokázal pustiť, pretože mu jednoducho nerozumiem. Až kým som sa zo zvedavosti nevybral na koncert legendy Laca Décziho a tá […]

Pokračovanie článku

Nedeľný politický obed, alebo hľadanie svetielok nádeje

Zima sa blíži, tak treba mať základný prehľad, tak dnes sa posnažím stručne. V politike: Pán Sulík určite nie je dokonalý ako ani jeho parta SAS, ale som presvedčený, že je to to najrozumnejšie, čo je momentálne na politickej scéne. Minimum populistických kecov a náznaky racionálnych vízií a náznaky zdravého rozumu a uvažovania. Možno troška sociálneho cítenia […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119750x
Priemerná čítanosť článkov: 1597x

Autor blogu