Založ si blog

O jedných nedocenených

Dnes som si spomenul na jednu hudobnú záležitosť, ktorú vystihuje doslova slovo nedoceniteľní a tou je poľské hudobné teleso SIRRAH. Dnes som si to musel pustiť a musím fakt oceniť na tú dobu ich originalitu. V zlatých 90s vydali dva albumy „Acme“ (ktorý sa mi podarilo zohnať v originálnom nosiči) a „Did Tomorrow Come“, a hlavne tento druhý menovaný je neskutočne kvalitný, a svojim spôsobom priekopnícky a originálny. Je zarážajúce, akou škálou a hĺbkou nápadov disponovali, pretože oni do toho albumu ich dali toľko, čo iným by vystačilo na celú diskografiu. Pôvodne som dnes chcel napísať hudobné zhrnutie roka, ale to má čas, tam si nejaké veci ešte potrebujem doplniť, ale tie nedocenené hudobné počiny ma začínajú fascinovať. Práve mám pustený „Acme“ a taktiež je prekrásny. Ak by tieto veci vydali dnes, tak zrejme by mohli byť niekde inde, keďže vtedy sa originalita príliš nenosila. Každopádne tých vecí na pripomenutie je viac a akosi som nabudený ich aspoň minimálne odprezentovať, pretože by bola škoda na ne zabudnúť, respektíve bola by škoda ich opomínať. Súhrn roka sa chystám a snáď to vyjde, avšak na tých nedocenených sa musím riadne pripraviť.

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119574x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu