Založ si blog

mAN iN tHE rAIN v podaní projekt oldfield

Nedávno som narazil za zaujímavý projekt v pravom slova zmysle a fakt, že klobúk dole. Nechám prehovoriť stránku libereckého kraja: „Projekt žáků a učitelů ZUŠ Vrchlabí, který hraje skladby a písničky britského multiinstrumentalisty a skladatele Mika Oldfielda.“ Fantastický nápad a treba povedať, že podľa oficiálnej fb stránky sú stále aktívni koncertmi aj v súčasnej dobe a momentálne ich hlavným repertoárom je legendárne album „Tubular Bells II“. Podľa fotiek a videí musí byť návšteva koncertu zážitkom. Pôvodne som chcel ako ukážku zvoliť moju obľúbenú „Sunlight Shining Through Cloud“ z môjho obľúbeného „The Millenium Bell“, ale lepšie natočenú mali veľmi známu „Man In The Rain“ z jedného najvrcholnejších diel vôbec a to mystického „Tubular Bells III“. Vidieť tu krásnu zohranosť a skvelé prevedenie originálu a bonusom, že nie je to slepé okopírovanie originálu, ale pozoruhodný spev, fakt krásne sfarbený hlas a jemné zrýchlenie tomu všetkému dodáva krásnu auru. Úžasné.

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Oheň / Plamene / Požiar /

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

05.05.2024 17:06

Keir Giles z inštitútu Chatham House tvrdí, že vďaka nim sa môže Rusko naučiť, ak chce skutočne Európu paralyzovať. Ide podľa neho o nácvik.

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 120454x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu