Založ si blog

Nedeľný politický obed alebo (aj) o jednom triumfálnom návrate

Tak nám odsúdili Kováčika. Hovoria, že sa vydesili v opozícii, ale ja som si práveže všimol strach v očiach koalície, ktorí si až teraz uvedomili, kam zašli. Pretože po predčasných voľbách hrozí návrat Fica do vlády a len vtedy začne skutočná šou. Precedens nadišiel a najviac vydesený bol očividne Kollár. Tak uvidíme, čo bude ďalej. Fico nezabúda.

V politike: Prvá debata viac-menej o ničom, pán Blanár zasa to isté klišé a čakané vety, pán Krajniak podobne, akurát sem-tam povedal aj niečo k veci a hodil aj nejaké fakty. Pán Lengvarský skôr taká informačná debata, čo sa deje s epidémiou a čo náš možno čaká. Jeho štýl je vecný, k veci, pre ľudí, čo potrebujú nejaké info k práci, k deťom do školy, to mohlo byť zaujímavé.

O 5 minút 12: Nie som fanúšikov pána Fica a ani nemusím súhlasiť s tým čo povie, ale nemožno mu odoprieť, že svoju prácu, teda politiku, robí fenomenálne. Ak by každý pracoval tak dobre, ako pán Fico robí politiku, tak rastom dobiehame Čínu. Ak raz budú písané dejiny slovenskej politiky, tak v kapitole velikáni budú mať zatiaľ čestné miesto pán Mečiar, pán Fico a pán premiér, teda fakticky… inak minister financií. Pozor, to nehovorí o tom, že robili dobre pre ľudí, pre štát, či zanechali nejaké mravné posolstvo. Takí v politike nemajú čo hľadať. Musia byť ako oni traja, majstri populizmu (Fico vedie), zdatní rétori (hlavne Mečiar bol famózny), a mať charizmu (hlavne náš mesiáš to zdravo kombinuje so skvelým divadelníckym šoumenstvom, to sme tu ešte nemali). Pán Fico navyše predviedol, čo sa ešte asi žiadnemu politikovi nepodarilo, ešte dva tri roky dozadu bol politická mŕtvola a aj na pohľad to vyzeralo s ním nedobre, keď mu zobrali slečnu Troškovú, ale to by vzalo každého normálneho chlapa. A on teraz chytil druhý dych, masívne atakuje preferencie, ľudia ho zas počúvajú, chcú voliť, a je v neuveriteľnej forme a mám pocit, že pôsobí istejšie ako kedykoľvek predtým. To aj predviedol v tejto relácii. Fenomenálny populizmus, krásne vety, aké potrebujú voliči počuť, pohotová reakcia na čokoľvek, jednoducho Majster politik. Inak, keď hovoril o niektorých veciach v súdnictve, tak vtedy som mu musel dať za pravdu. Nie je možné, aby zločinci, ktorým hrozí pomaly doživotie, zrazu nakecajú na ostatných a zázračne skončia s podmienkami. Nemusím byť JUDr., aby som pochopil, že niečo nesedí. Niekto údajne ponúkol úplatok druhému, ani jeden o ničom nevie, iba podľa zločinca Makóa, ktorý robil prostredníka, to tak bolo. Ako keby si nevedeli tie úplatky predať medzi sebou niekde na autobusovej zastávke v ruksaku. A nakoniec bach, rok vo vyšetrovačke a basa. Lebo jeden povedal, alebo dvaja navlas rovnako. 13 rokov, lebo kajúcnik povedal, verzus podmienka kajúcnika, ktorý bol pri toľkých zločinoch, že by to stačilo na pár doživotí. Ja viem, že ľudia sú šťastní, keď vysokopostavení idú do basy, ľudská závisť a túžba po nešťastí druhých je akosi prirodzená, ale v budúcnu sa to môže stať aj im, ale už bude neskoro. Pán Pčolinský sympaticky, k veci, vecne, malo to hlavu aj pätu, nakoniec sa mu nečudujem, ide o jeho brata, navyše s očkovaním je na tom ako ja a vlastne mám podobný názor ako on.

Na telo: Pán Tomáš totálna klasika, je to diskusný matador a tak sme sa dozvedeli vlastne nič a hovoril klasické frázy a čakané vety. Pán Šeliga, aj keď v mnohých, vlastne v dosť veľa veciach nesúhlasím, vyzerá byť ako politik šikovný a hovorí k veci a vyzerá byť pri zmysloch, keďže jeho vety majú hlavu aj pätu. Ale inak ničím výnimočná diskusia. Nakoniec pán (papierovo) premiér Heger, veľmi zmierlivý tón, zrejme pochopil, že musí to nejako držať pokope, aj keď legendárnych „12 rokov“ nechýbalo.

Dnes nič nezvyčajné, iba sa potvrdilo, že pán Fico je v neuveriteľnej forme. Fakt nie som jeho fanúšik ani volič, ale musím konštatovať, že mu ide momentálne karta.

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119558x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu