Založ si blog

Film Párty Hárder: Summer Massacre

Lepšia produkcia zrejme Řezníkovi nesvedčí. Neberte to zle, ale oproti jednotke mi to prišlo menej spontánne, dokonca sa to priblížilo aj skutočnému filmu a hlavne to vymäkklo. Jednotka bola bez akýchkoľvek dišpút kult, také tie psycho záležitosti ako točenie kovbojky tu chýbali najviac. Ústredná trojica akoby len prežívala, nejaké odzbrojujúce dialógy jednoducho neboli a hlavne niektoré vtipy boli robené nasilu a vlastne vtipmi neboli. Ono to fakt nie je zlé, ale keďže ide o autora, ktorý natočil veľefilmy s kultovým statusom ako Život není krásny, Máma má raka, či Party Hard, oproti ním je to fakt slabšie. Koniec však nebodaj znevažovaniu, len som tu musel zdôvodniť ako sa u mňa vecí majú. A teraz len chvála. Je tu zopár famóznych scén, paradoxne sú to tie najabsurdnejšie a z pohľadu normálneho diváka (ktorým nie som) tie najchorejšie. A s kombináciou niekoľkých famóznych vedľajších postáv. Čo si budeme hovoriť, Řezníkov svet je aj o postavách z minulosti a tak tu máme malé roly, či skôr zjavenia ako Legenda Poručík Dan, objavil sa aj v Chcánkopták, ktorý dokonca moderuje aj plesy a zahral si ho kto iný ako samotný Mistr. Nemali chybu tí dvaja vyhadzovači, to selektovanie bolo hardcore a ako im vyleteli ruky hore, to sa v dnešom korektnom filme už nesmie objaviť. Tvorcom odvaha nechýba a to je dobre. Famózni sú samozrejme úchyli Hugo a Sultán a ich vždy výborne naladená partička (Minule ste mi posrali celý barák – Nemáš zač). No a top herecký výkon bol doktor. Ako tam nemám čo vytknúť, takého úchyla dnes už ťažko zohnať. Tie hlášky čo trepal a hlavne čo tam dorábal. Keď dal radu ako baliť baby, tak im odporučil a vysvetlil rimming. Čo človek netušil, že to aj v baru holý aj predvedie. To bola totálna topka a keby bol film celý taký, tak by to bol zasa kult. Ale chápem, že v takom prípade by to nemohlo ísť do kín, ľudia by boli zhnusení a aj to youtube by nemalo gule to tam nechať. Je to dobrý film, ale čakal som viac. Každopádne Řežníkov chorý svet budem stále sledovať

7/10

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119570x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu