Založ si blog

The Glorious Land na Szigete

Keď svojská, ale hlavne výnimočná speváčka v roku 2011 vydala vysoko cenené album „Let England Shake“, bola to hudobná udalosť. Je to taká tá nahrávka, ktorá znie inak, ako ste doteraz všetko počuli. Neviete to presne uchopiť, ani presne pomenovať, ale viete, že sa vám to nejakým zvláštnym spôsobom páči. Ako prvá sa vám zrejme do hlavy zaryje a nepustí mimoriadne chytľavá, ale hlavne zvláštne neuchopiteľná tretia v poradí „The Glorious Land“. Vždy ma fascinujú podobne zložito a nekonvenčne vyskladané songy ako znejú naživo. A tak nič neostávalo, len sa poobzerať po výsledkoch najviac ma zaujalo vystúpenie zaznamenané v roku 2017 na festivale Sziget. Krásne tu vidieť bohatosť nástrojov, famózne vystavanú kapelu a fantastický výkon Polly Jean Harvey. Krásna pieseň nesená textovo v zvláštnom duchu, ba až kritickom poňatí.

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119942x
Priemerná čítanosť článkov: 1599x

Autor blogu