Založ si blog

Seriál South Park – Imaginationland

Špeciálne poňatá trilógia z 11. série.

Lesné zvieratká prichádzajú
Pôvodne to mal byť celovečerný film, ale   nakoniec sa to rozdelilo do troch častí, ktoré   boli súčasťou 11. série. Tá bola dosť   slabá, ale asi si nápady šetrili na tieto tri   časti, pretože sa jedná o najlepšie časti   South Parku vôbec. Všetko začína stávkou, že   ak existuje leprikon (neviem, čo to je, ale asi   akýsi írsky škriatok), tak musí Kyle   preblafnúť Cartmanna. Leprikona chytili od pasce   a potom nasleduje totálne šialená jazda Ríšou   fantázie. Je tu nespočetne veľa postáv,   narážok a totálnych úletov. Keď sa zjaví s   nápadom Mel Gibson („Noo, Mel Gibson   dokáže vystavať príbeh“) alebo Michael   Bay („To nie sú nápady, ale špeciálne   efekty. – Ja v tom nevidím rozdiel. – Ja viem že   nie, vyveďte ho“). V druhej časti už máme   do činenia so skutočným Zlom, a áno, na scénu   prichádzajú vianočné zvieratká. („Čo to   je za zlé imaginárne postavičky? – Vymyslel si   ich nejaký bláznivý štvrták do svojej   vianočnej poviedky. – Ich krv poslúži ako   lubrikant. – Tak s tým chlapcom, čo ich vymyslel   by som sa nerád stretol.“). Smola, že sa s   lesnými zvieratkami stretol Kurt Russell. Všetko   je aj o luxusných detailoch ako Pepek námorník   znásilňovaný lesnými zvieratkami či za zlú   stranu mihnúci sa Edi z IRON MAIDEN. Alebo   „Jak to, že sa do Pentagonu dostane aj malé   dieťa“. Táto trilógia je klenot a aj dosť   poučný. „Kukni na seba Kyle, ty starej   prasáku, tebe sa to páči.“ Toto boli jatky

Hodnotenie 10/10

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119569x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu