Založ si blog

Nedeľný politický obed, dozvedeli sme sa niečo nové?

Keďže týždeň je za nami a bol super, tak sa treba troška vrátiť na zem a do reality. Na tom nám slúži nedeľný politický obed. Viem, že normálny človek si vyjde von, ale asi som potreboval dávku troška zdravého masochizmu. Dnes pokračujeme, leto a dnešné časy sú horúce, tak uvidíme s čím prídu naši mocipáni.

V politike: Keď pán moderátor ohlásil hostí, bolo jasné, že to bude hlavne nuda a možno dôjde na obedňajší spánok. Boris Kollár klasika. Celkom hovorí k veci, ale ak je sám, tak je to klasicky monológ, kde povie ľúbivé reči, no niečo splnia, niečo nie, na nikoho nenadáva, s každým vychádza, nekonfliktný, voliči asi spokojní. Otázky boli čakané, odpovede tiež. Zaujímavejší je, keď má niekoho proti sebe. Dvojka Tomáš-Šipoš sú takzvaní uspávači hadov. Oni obaja hodinu hovorili a vlastne nič nepovedali. Ja fakt neviem, či v tých stranách nemajú zdatnejších rétorov, ktorí povedia aj niečo iné ako naučené šablóny. Minimálne keby tam nastúpili ich šéfovia, a hlavne ten Šipošov, bola by to minimálne fantastická šou. Ono všeobecne je chyba podceňovať Matoviča, je to neuveriteľne neriadená a nespútaná strela, je to neuchopiteľná a chaotická sila, ktorú nemožno skrotiť a je nebezpečná ako pokazené Mochovce. Jeho miesto v dejepise bude možno výraznejšie, než to Mečiarove a to je už čo povedať. On je predurčený vojsť do dejín, či to bude pozitívne alebo negatívne, tož zatiaľ nezodpovedná otázka. Každopádne posty mačiaka má fantastické.

Na telo: Blanár je ďalší uspávač hadov, ktorý neustále ide to svoje a naučené frázy. Tie reči ako „poďme sa baviť odborne“ a pripomína mi to Danka. No a Sulík to začal odborne vysvetľovať a Blanár nechápal. Keď mu vysvetlil ceny energií a ich systém, tak začal Blanár o tretej vlne, lebo k tomu predošlému nevedel nič. Ja viem, že Sulík je dosť neobľúbený, ale ja ho považujem za toho príčetnejšieho a mám pocit, že sa aj v obore vyzná. Ide o to, že je pragmatik a vie triezvo zhodnotiť situáciu a aj pragmaticky odpovedá na dané otázky. A to vôbec nie som jeho volič a v mnohom s ním nesúhlasím. Hlavne sa mi páčil, keď povedal, že u nich je možné mať osobný názor, na rozdiel od SMERu. Tak nejako to vystihol. Blanár „poďme riešiť“, ale nepovedal ako, Sulík povedal, toť hodnotenie ich diskusie. Prínosom a zaujímavým bolo Sulíkove priblíženie nám laikom ako funguje pozadie určitých odvetví hospodárstva.

O 5 minút 12: Klasická stvčská diskusia, dalo sa to pozrieť, ale nič sme sa nedozvedeli, tak vlastne ste ani o nič neprišli. Akurát Kéry s Ešótkom sú zdatnejší a vedia byť aj štipľavejší ako na konkurenčnej telke dvojka Tomáš/Šipoš. Zaujala ma Miriam Šuteková, nepoznal som ju, ale nezávidel som jej situáciu, obhajovať stranu v rozklade a svoju rozkokošenú šéfku. Nepoznám jej názory, ale obdivujem ju za vernosť, to sa dnes už málokedy vidí. Rozhodne minimálne v tomto mi je sympatická, lebo nie je nič horšie ako zrada (viď najsamplepšia ministerka galaxie Kolíková, fakt nie som si istý, či to nie je danajský dar pre SASku). Potom na koniec bol rozhovor s pánom arcibiskupom Stanislavom Zvolenským, určite ocenili ľudia, ktorí majú naplánovanú návštevu pápeža.

Dnes asi aj dokonca slabšie ako pred týždňom. Jediné za pozornosť stáli niektoré Sulíkove odpovede a informácie, a tiež informácie pána arcibiskupa ohľadom návštevy pápeža.

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

One Rode To Asa Bay

23.02.2024

Netajím sa tým, že švédski Bathory sú mojou najobľúbenejšou kapelou a album „Under The Sign Of The Black Mark“ považujem za vrchol v hudbe ako takej a asi už nebude možné natočiť lepšiu dosku. Všetko to u mňa začalo v dobe zlatých 90s, ktorá spočívala v troška zložitejšom hľadaní hudby, lebo nebol net, youtube, teda ani voľné sťahovanie, ale iba kazety, [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 74
Celková čítanosť: 117227x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu