Založ si blog

Nedeľný politický obed alebo hic non sunt leones

Týždeň bol v znamení pandémie. Je to fakt a asi lepšie najbližšiu dobu nebude. O tom to bolo aj dnes v diskusiách. Neviem, či sa dá k tomu niečo dodať viac, čo nebolo ešte povedané. Takže len stručne, pretože to bolo dnešné jadro tém, ale v neistote sme stále rovnako. Týždeň ale priniesol aj revolúciu, aspoň mala prísť, ale prišlo tam len zopár stovák a bolo dosť mrazivé zistenie, že na jednom pódiu stáli Čarnogurský s Mazurekom. Jednoducho pán Čarnogurský bude disent naveky. Oveľa pikantnejšia bola vsuvka predvedenia (?) revolucionára kĽáNYHO. Viem, že si myslíte, že čo si to policajti dovoľujú, ale verte, že to je jeho vlhký sen každého jeho protestu, keď na neho siahajú mladí policajti. Vždy im chce aj skontrolovať pohlavie a vidieť, čo majú v slipoch. To sú jeho verejné a legendárne právne vyjadrenia. Chce vidieť právny titul. Ak však príde nejaká pani policajtka, tak je na ňu hrubý a uráža. Názor si spravte každý sám.

V politike: Pán Pellegrini nič, čo by sme ešte nepočuli, ale podozrivo som v mnohom súhlasil s pánom Krajniakom. Môžete si myslieť čo chcete, ale myslím si to isté, čo on, čo sa týka očkovania. Očkovanie hlavne zmierňuje príznaky a je menšia šanca, že skončíte v nemocnici, ale to neznamená, že sme nesmrteľní a že to nemôžeme chytiť. Navyše si pri povinnom očkovaní neviem predstaviť, ako to budú od ľudí vymáhať, respektíve ako ich budú sankcionovať. Inak ešte pekne pripomenul a zaskočil pána Pellegriniho, keď mu pripomenul, že za jeho vlády sa nariadilo povinné očkovanie na sezónnu chrípku v DSSkách. No, to jsou ale paradoxy.

O 5 minút 12: Som prekvapený účasťou pána Krajčího, čakal som, že bude niekde v Grónsku alebo Argentíne, bol tam aj pán Takáč, štandard, čakal som viac od veci a naopak, často obaja k veci. Síce bolo to o tom, ako sa to dá inak a ako sa to malo inak, ale po vojne je každý generál.

Na telo: Traja s vlastným názorom, prekvapila celkom pohotová pani Beňová, ktorá ako správna žena mala hlavné slovo, pán Krúpa klasicky podrezaný jazyk a chvíľami tam cítim cynizmus, ten to ešte ďaleko dotiahne a v mnohom som súhlasil, hlavne čo sa týka očkovania s pánom Pčolinským.

No sám som zvedavý, čo týždeň prinesie a hlavne čo nás čaká ráno v robotách.

Film 28 dní

06.04.2024

Ja som to dal aj bez liečenia, ide to v pohode, takže nevidím presne do zákulisia podobných zariadení, ale o nastolení abstinencie a jej ďalšieho priebehu som niečo zažil. Ale iba čisto moje subjektívne postrehy. Do podobných zariadení idú už skôr už slušne rozbití ľudia, ona ešte vyzerala, že ju to baví a užíva si to, i keď to nič nemení na fakte, že problém [...]

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 119093x
Priemerná čítanosť článkov: 1588x

Autor blogu