Založ si blog

… keď žili draci

Tak sme sa dočkali. Tentoraz sledujeme dobu drakov, Kráľovské prístavisko žije a stále sa bojuje o trón. Kým v prvej časti som čakal ako sa popasujú s úvodnou znelkou, nedočkal som sa. Nebola. Až v druhej časti sa objavila a potešila. Hudobný motív sa nemenil, avšak vizuálne je to zasa na úrovni.

Zatiaľ sme u druhej časti, ale obrovské prekvapenie. Ide sa skôr na istotu a zatiaľ nie sú tu ťažké zvraty ani megalomanské bitky, to sa vlastne ani nečakalo. Je to zatiaľ príbeh. A čo si budeme hovoriť, podobne ako Hru o tróny preslávili postavy a charaktery, ani tu to nie je inak. Fenomenálny výber hercov, ktorý hrajú ako o život. Možné je do budúcna všetko, veď ôsmu sériu spravili tiež… kontroverzne (?) je to správne slovo? Zatiaľ som nadšený. S hercami a ich postavami, výpravou, kostýmami, exteriérmi i interiérmi, ale aj samotným dejom.

Braňo Jobus v Kysuckej knižnici

17.03.2024

Na Jednotke vyšiel diel Opri sa o mňa s Braňom Jobusom. Vynikajúci, mimochodom. A tam bolo prezentované, že budú besedy v knižniciach. Predtým mi kamoš poslal plagát, že Braňo Jobus navštívi Kysuckú knižnicu a tak nebolo o čom. Toto si nemôžem nechať ujsť. Podarilo sa mi vybaviť voľno v robote, využívam to iba vo výnimočných prípadoch a tento to bol. Kysuckú [...]

Under The Gun

27.02.2024

Mojim prvým stretom s touto legendou bol paradoxne ich výber, a aj keď ja osobne nie som fanúšik best offiek, „A Slight Case Of Overbombing“ je úžasný a má svoje špecifiká. Nie je to taký ten klasický výber, že dáme tam desať top skladieb kariéry a dva živáky a hotovo. Tu Eldritch a spol. nám naservírovali rôzne verzie ich zásadných hitov, modernizovanú [...]

One Rode To Asa Bay

23.02.2024

Netajím sa tým, že švédski Bathory sú mojou najobľúbenejšou kapelou a album „Under The Sign Of The Black Mark“ považujem za vrchol v hudbe ako takej a asi už nebude možné natočiť lepšiu dosku. Všetko to u mňa začalo v dobe zlatých 90s, ktorá spočívala v troška zložitejšom hľadaní hudby, lebo nebol net, youtube, teda ani voľné sťahovanie, ale iba kazety, [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

pistikpistik

Laické zápisky o zložitých aspektoch bytia. Takmer nemožné hľadanie zlatej strednej cesty. Ale inak muzika, pokleslé umenie, nepodstatné drobnosti a podobné radosti života.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 74
Celková čítanosť: 117207x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu